Veelgestelde vragen

Kan ik een product dat ik besteld heb terugsturen?

Wij hebben alles gedaan wat binnen onze mogelijkheid ligt klanten zo accuraat mogelijk over onze producten te informeren. Voldoet een product desondanks niet aan je verwachtingen, is het beschadigd tijdens het transport, of is de kwaliteit niet goed, dan mag je het product uiteraard retourneren. Zie de Algemene voorwaarden voor meer informatie.

 

N.B.

Al onze producten zijn uniek, meestal vakwerk en handgemaakt. Daarom is elk product anders. Kleine onregelmatigheden en afwijkingen in vorm maken deel uit van de charme van onze producten en zijn een teken van authenticiteit en vakmanschap. Ze kunnen niet gezien worden als schade aan een product.

 

Wat moet ik doen als producten die ik heb besteld beschadigd zijn?

Voordat wij een bestelling verzenden, checken we het product/de producten uitvoerig. We doen ons uiterste best de producten zo goed mogelijk in te pakken en transportschade te voorkomen. Mocht er desondanks toch een klacht over een product zijn, dan kun je ons mailen op info@householdhardware.nl. Vertel in je mail over welk(e) product/producten het gaat en wat je klacht is. Wij zullen zo snel mogelijk reageren en bepalen of de klacht gegrond is en zo ja, het artikel vervangen of maximaal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugstorten.

 

Ik heb een bestelling niet ontvangen.

Mail ons alsjeblieft op info@householdhardware.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Of bel +31(0)20 638 50 15.

 

Hoe lang duurt het voordat een bestelling wordt geleverd?

Nadat wij de betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling (indien op voorraad) binnen 3 werkdagen per post verzonden. Dit gebeurt met PostNL (voor zendingen binnen Nederland en soms internationaal) of DHL (internationaal).

Mocht de betaling niet binnen 7 dagen door ons ontvangen zijn, behouden wij het recht voor een bestelling te annuleren.

 

Hoe verander ik iets aan mijn bestelling als deze al in mijn mandje zit?

Klik op het mandje in de rechter bovenhoek van de site om de items in je mandje te zien. Je kunt nu met het plusje (+) of minnetje (-) het aantal veranderen of een item verwijderen (x).

 

 

Komen de kleuren van de producten die ik op de website zie overeen met de werkelijkheid?

We hebben er alles aan gedaan onze producten zo accuraat en waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. Echter, omdat de weergave op elk computerschermen anders is, kunnen wij niet garanderen dat de weergave van kleur op een ieders scherm exact gelijk is aan die van de eigenlijke kleur van het product bij levering.

 

Waarom zijn sommige items ‘out of stock’?

We doen er alles aan om alle producten die we verkopen voortdurend op voorraad te hebben. Het kan echter voorkomen dat sommige populaire producten tijdelijk niet op voorraad zijn. Je kunt ons een mailtje sturen op info@householdhardware.nl als je meer informatie wil over de verkrijgbaarheid van bepaalde producten.

 

Betaal ik voor de bezorging van een bestelling?

Particuliere klanten: Binnen Nederland is verzenden gratis bij bestellingen vanaf 65 Euro. Bij bestellingen onder de 65 Euro bedragen de verzendkosten binnen Nederland 7,50 Euro.

 

Voor bestellingen uit het buitenland geldt een standaard verzendtarief van 25 Euro.

 

Met uitzondering van tegels. Verzendkosten van tegels variëren tussen de 49 en 59 Euro, afhankelijk van het gewicht. Je kunt de tegels ook ophalen op Toetsenbordweg 24.

 

Groothandel: Het minimum orderbedrag is 500 Euro. Nadat wij een bestelling hebben ontvangen maken wij een berekening van de transportkosten op grond van het volume en gewicht van de bestelling. Daarna nemen wij contact met de klant op over de betaalmogelijkheden en details van het transport.

 

FAQ
 14 dagen bedenktijd
 Snelle aflevering of ophalen in ons magazijn in Amsterdam
 persoonlijke klantenservice + advies
 handgemaakt, speciaal voor jou ...
All search results