Klantenservice
Klantenservice
Voordat wij een bestelling verzenden, checken we het product/de producten uitvoerig. We doen ons uiterste best de producten zo goed mogelijk in te pakken en transportschade te voorkomen. Mocht er desondanks toch een klacht over een product zijn, dan kun je ons mailen op info@householdhardware.nl. Vertel in je mail over welk(e) product/producten het gaat en wat je klacht is. Wij zullen zo snel mogelijk reageren en bepalen of de klacht gegrond is en zo ja, het artikel vervangen of maximaal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terugstorten.
Nadat wij de bestelling hebben ontvangen proberen wij die meestal direct in te pakken en te verzenden. Meestal ontvangt u uw pakje dan binnen enkele werkdagen.
Particuliere klanten: Binnen Nederland is verzenden gratis bij bestellingen vanaf 100 Euro. Bij bestellingen onder de 100 Euro bedragen de verzendkosten binnen Nederland 7,50 Euro.
Voor bestellingen uit het buitenland geldt een standaard verzendtarief van 25 Euro.
Met uitzondering van tegels. Verzendkosten van tegels variëren tussen de 49 en 59 Euro, afhankelijk van het gewicht. Je kunt de tegels ook ophalen op Hollandweg 19 Aalsmeer 1432DD.
Heb je zelf een winkel en wil je even komen kijken? Je bent altijd welkom om langs te komen in onze showroom in Aalsmeer. We zijn maandag tot en met vrijdag open van 9:00-17:00. Bel ons alsjeblieft wel eerst als je langs wilt komen.